Desetorica su me šutirala i gazila
Juče ispred Gimnazije u Tuzima (Foto: Dnevne novine, Dejan Lopičić)

Povrijeđeni učenik

Desetorica su me šutirala i gazila

Petnaestogodišnji D.O., đak Gimnazije 25. maj u Tuzima koji je u jučerašnjoj tuči povrijeđen kazao je Dnevnim novinama da se incident dogodio oko 9.30 časova, kada su im nastavnici saopštili da napuste školu, jer nije bilo uslova za održavanje nastave, prenosi CDM.

On ističe da je Albanac, te da je napadnut samo zato što ide u odjeljenje koje nastavu pohađa na crnogorskom jeziku.

"Na odmoru, oko 9.30 nastvanici su nas poslali kući uz upozorenje da ne nasjedamo na provokacije. Čim smo izašli iz škole oni su počeli da nas prate. Krenuli smo da bježimo, ali sam se ja sapleo i pao. Odmah su na mene skočila njih desetorica i počeli da me šutiraju i gaze nogama. Nekako sam uspio da se podignem i u pomoć mi je pritekao drug, koji me je praktično odnio do kuće”, kazao je D.O. 

Njemu je ljekarska pomoć ukazana u podgoričkoj Dječijoj bolnici.

Policija je sinoć saopštila da je zbog tuče u gimnaziji u Tuzima ljekarsku pomoć zatražilo je šest učenika, i najavila ispitivanje postupaka policajca prema učenicima te škole. 

Naime, jedan učenik i roditelj podnijeli su prijave u kojima su naveli da je jedan policajac prilikom intervencije u tuči povrijedio dva đaka pendrekom.

Komentari

Komentari objavljeni na portalu Kodex.me ne odražavaju stav uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja.

Zabranjeni su: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne prijetnje drugim korisnicima, autorima čanka i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za članak.

Takvi komentari će biti izbrisani čim budu primijećeni.